تقدیم

باران عشق

مطالب عاشقانه
تقدیم

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کسی که خیلی دوستش دارم و وجودش برای من باارزشه

تقدیم میکنم به کسی که توو تمام اوقات کنار من بوده و هیچوقت منو تنها نذاشته

تقدیم میکنم به کسی که همیشه باعث آرامش من بوده

 

عزیزم

 خیلی دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:41---5 مرداد 1391
اینجا زمین است رسم ادم هایش عجیب است اینجا گم که میشوی به جای انکه پیدایت کنند فراموشت میکنند...

N.A.E.I.M
ساعت14:01---4 مرداد 1391
خواندمت رفیق ...

raha000
ساعت23:29---31 تير 1391
قالب جدید وبت مبارک باشه خوشگل بود خوشگل تر شد

مجید خدایاری محب
ساعت11:03---30 تير 1391
سلام دوست عزیز.وبلاگ زیبایی داری.از اینکه وارد وبلاگت شدم خوشحالم و می خوام لینکت کنم.از تو هم انتظار دارم وب من رو هم لینک کنی.لطفا

این هم هدیه ی من به تو:
فریاد من از داغ توست -- بیهوده خاموشم مکن
حالا که یادت میکنم -- دیگر فراموشم نکن
همرنگ دریا کن مرا -- یکبار معنا کن مرا .......


raha000
ساعت12:31---25 تير 1391
خواستند

از عشق

آغوش و بوسه را

حذف کنند

عشق

از آغوش و بوسه

حذف شد...



"دکتر افشین یداللهی"


منا
ساعت0:25---25 تير 1391
سلام من ماز وبت خیلی خوشم اومده ولینکت کردم به وبم بیا نظر بزار واگه خواستی لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 24 تير 1398برچسب:,ساعت22:50توسط اشکان |